11/22/2009

:: rindu melanda ::


tik tok..tik tok..jam aku da tunjukkan pukul 12 pagi..tapi mate ni x ngantok - ngantok lagi..selalunya kalu aku da balik rumah, tak de maknanya aku nak tido lambat macam ni..paling lewat aku tido pon msti pukul 10mlm..awal kan? ngehehe~ erm.. bukan ape, cume pagi ni aku teringatkan seseorang (sape 2???) rindu? yup! memang aku rindu kat die..die rindu tak kat aku?? mesti tak kan..tak pe la kalu die tak rindu..sebut pasal rindu ni, teringat kat lirik lagu kumpulan spoon..lirik die lebih kurang " rindu...rindu serindu rindunya..namun engkau tak peduli...oooo " fuh~ jangan la ujan malam nie..ngahaha..k, berbalik pada tajuk diatas.. orang kate, orang yang kate ok..bukan haiwan or ape - ape, lumrah la tue, asam garam kehidupan..ada panas, mesti ada sejuk..ada matahari, mesti ada bulan..ada gembira..dan mesti ada dukanya..aku rasa tak perlulah aku perjelaskan lagi maksud tersirat aku..korang mesti pahamkan..tue la orang kate hargailah orang yang kita sayang sementara dia ada di sisi kita...bukan senang nak harungi rintangan selama lapan ( 8 ) tahun perhubungan aku dengan die..macam - macam dah aku harungi.. so,akhirnya aku mampu nyatakan, aku redha dengan ketentuan tuhan..kalau diatas kehendaknya ade jodoh..adalah..kalau tak ada, aku redha.. selepas dengan die, pintu hati aku tak terbuka untuk orang lain..pernah ada insan nie melamar aku, tapi aku tolak dengan cara baik..sebab aku hanya sayangkan die..tapi die tak tau..tapi tak pe la..biarlah aku je yang tau betapa dalamnya aku mencintai die..(alamak,terlebih jiwang la plak) ada satu ketika juga.ada seorang insan sekaum dengan aku menyayangi die..dengan baik hatinya aku nie..bole aku cakap..tak pela..aku rela kongsi kasih dengan die..tapi lama kelamaan..pempuan tue tuduh - tuduh aku..wah, aku da bagi da cukup bagus tau..tapi itu semua cerita lama..da lama tutup buku...bila aku fkir - fikir balik benda tue, aku tersenyum sendiri..( gile tol aku nie wat keputusan cam2..sape yang suka nak kongsi kasih??? ) nasib baik tak kawin lagi..nguhuhu..kalu da kawin..leh ta aku dapat payung emas??? ngehehe.. apa pon terjadi..hati aku hanya ada die..untuk si dia..aku rindu sngat kat kau..hanya kau yang aku sayang..kau da jadi sebahagian dari kehidupan aku..selain ahli keluarga aku...kalu aku bukan pilihan hati kau..aku akan sentiasa mendoakan kebahagian ko dengan yang tersayang...kenangan kita akan aku simpan sedalam - dalam sanubariku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan