1/28/2010

dugaan bagi diriku tidak terhenti lagi...

hari berganti hari,masa berganti masa,tahun berganti tahun..tapi aku tetap terluka dengan sikap kaum aku sendiri..kenapa masih ada manusia sanggup menghancurkan hidup orang lain?? tidak terfikir ke apabila apa yang mereka lakukan ini terjadi pada diri mereka sendiri..pasti sama apa yang aku rasakan ketika ini..erti luka perasaan,walaupun tidak berdarah..ianya amat pahit untuk diterima..pelbagai rancangan telah dibuat,tapi ianya seolah - olah tidak bawak erti dalam hidup aku sekarang..jiwa aku kosong!! bagi pihak yang kejam..mungkin gembira sekarang kerana berjya menghancurkan hidup orang lain..tapi Allah itu maha adil..aku redha dan berserah pada takdir..pengalaman yang pernah berlaku sedemikian rupa, tidak mampu mengubah peradaban manusia yang sanggup buat macam nie..apa yang mampu aku lakukan sekarang..berdoa dan terus berdoa supaya kuatkan iman aku untuk menempuh hari2 yang akan datang..tidak mustahil.."pisang akan berbuah 3X pula"..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan