3/24/2009

hargailah sblm ianya terlepas..



dlm kesunyian td..tetibe jew ak rase mcm nak m'belek2 msg dlm hp ak..dlm erti kate lain sbenarnye ak nak delete msg2 lame..
semmgnya aku jnis yg mlas nak delete2 msg..kdg2 2 ader la dlm 300msg t'smpan dlm inbox ak..ngehehe,dlm dok delete 2..aku terhenti pd satu msg yg ak dpt n ak rase btul2 wat ak tersentuh n t'pk seketika..so ak nak kongsi ngan korg sume..msg 2 lbih kurg mcm nie..

" bile seseorang yag rapat dgn kita tue masih ada, kita tak manfaatkan masa bersama dan kurang menghargai dia..tapi bile orang tue dah tiada, kita terkenang2 saat2 bersama dia..timbul rasa menyesal krn tidak menghargai dia sebaiknya" *_ _k_ _m_ _*

ak pasti rmai kat luar sana pnah merasai ape yg tersirat pd ayat di atas nie..bg ak, ak juga insan yg serba kekurgn..x pnah lari dr m'buat kesilapan..apa yg aku harapkn hnya yg terbaik yg mampu ak lakukan pd dri aku sndri..apa yg terjadi ak jdkan pengalaman..pngalaman yg mampu mgajar ak m'cari ketabahan dlm dri..
yg pasti aku percaya Allah sentiase brada di sisi hamba2Nya..padaMu jua ak brada di muka bumi ini,padaMu jua ak akn kmbali..penyesalan yg x akn kembali pd ianya berlaku sblm2 ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan