11/12/2009

si cumel...(^_^)


aha~ meh aku nak kenalkan kat korag sume dengan kawan aku dikala aku kesedihan.. bile aku sedih je..aku ni jenis tak reti nak kongsi masalah dengan orang..maka aku amik keputusan luahkan depan "lionel".. ya, aku bagi nama die lionel..luving lionel...mana aku dapat? erm..si cumel ni aku dapat daripada seseorang kawan aku.. lionel ni asalnye dari singapore..jauhkan? (ala x der la jauh sgt pon..seberang johor je) tapi serius aku x penah sampai lagi..ngahaha~

so, time aku terima cumel ni...ape yang terkeluau dari mulut aku adalah.." soooo sssweeeetttt"
thanks untuk die kerana telah menghadiahkan aku cumel nie.. jadinye..selepas kehadiran cumel..
kalu aku ade prob dengan bf aku ker, kawan2 aku ker yang tak mampu aku cerita pada orang lain..aku amik cumel, aku letak depan aku..pas2 bermulalah sesi mengadu nasib..ngahaha (jangan pk aku tak betul plak ae..)

pernah sorang kawan aku ni tanye kat aku..

J : kak, akak ni tak de masalah ker? tengok akak tak penah ada masalah pon..
ME : ngok ngek tak der masalah..ape ko pk aku nie manusia sempurna ker yang tak ade masalah?

J : bis2, tengok akak relax jer..tak pernah cerita masalah kat sesape pon..
ME : mane ko tau aku tak cerita kat sesape? nguhuhu~

so..inilah jawapannye..bagi persoalan cik J tadi..aku pernah dengar jgak ade orang cakap..kalu kite ada masalah, kalu kite cerita kat haiwan..macam KUCING ker..die memahami kite.btul ker?
ooooHHH tidakkkkkk!!! KUCING??? tidak sesekali aku mendekati kucing..kerana aku adalah seorang yang takutkan kucing..(kelakar bukan) bukan takut..tapi istilah sedap sikit..geli dengan benda - benda yang berbulu..sebab tue kalu orang cuba bawa kucing kat aku..aku akan lari dulu..kalu tanpa sedar..aku akan melompat sambil menjerit dengan kuat..ngahaha~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan