11/02/2009

x der motif~

jam menunujukkn 3.46 petang..dalam kekhusyukan aku menelaah subjek pengurusan kualiti, tiba - tiba aku dikejutkan dengan satu mesej dari kawan aku.." dalam 30min lagi saya sampai sana,saya nak jumpa awak kejap" kesian yang aku rase, membuatkan aku terpaksa juga berjumpa dengannya..sebab dari jauh die datang..tak kan nak biarkan.. kadang - kadang aku terfikir...kenapa aku tidak boleh menjadi kawan yang baik yang diimpikan oleh seorang kawan aku yang amat aku sayangi..aku pon x tau kenapa aku sayang sangat kat die..mungkin, ketika aku sedih, gembira, suka, duka die sentiasa ada dengan aku..tapi aku terfikir,ketika die duka, gembira??? aku tak ada bersama die.. bukan tak mahu berkongsi suka duka aku bersama die, tapi die sendiri yang tidak mahu bercerta..andai die terbaca blog ini, aku ingin nyatakan, maaf kerana sekarang aku da tak banyak luangkan masa bersama die.. orang kata, masa untuk dengan "si dia" perlu ada..masa untuk bersama kawan pun mesti ada juga..tapi aku tak tau nak luangkan masa degan die macam mana lagi..nak kata aku terlebih masa bersama "si dia" pon tak juga..aku jarang berjumpa die..erm..tapi tak apa la,walau apapun yang berlaku..aku nak die tau aku sayangkan die sebagai sahabat aku..aku tak nak kehilangan sahabat seperti die..dan untuk ari ini, terima kasih banyak - banyak..tak mampu aku membalas budinya kerana menolong aku..

1 ulasan: